Maandag 27 juni 2016 - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Maandag 27 juni 2016 - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Maandag 27 juni 2016

Blijf op de hoogte en volg Gerda

27 Juni 2016 | Noorwegen, Trondheim

Met de ramen open geslapen, wat was dat lekker! Maar ja, rond 04.00 uur hoorde we de regen kletteren op het dak.
Het was niet koud toen we de camper klaarmaakten voor vertrek, en in de loop van de ochtend vertrok eenieder met zijn gekozen route.
De 715 voor de wat langere, maar wel de route met mooie vergezichten, of de E6, de wat snellere route.
Met beiden kon je de afslag namen naar Trondheim, helaas was het gebied rondom de Nidarusdom te druk om te parkeren, dus de meesten arriveerden op camping Øysand, zonder een bezoek aan de Dom gebracht te hebben. Maar we hoorden, dat door het mooie weer, men onderweg buiten kon lunchen.
Helaas regende het op de camping Øysand, hopelijk gaan we nog een mooie avond krijgen.

Gerda

Een mooie reis maken door Scandinavië, beginnend in Helsinki en via de Lofoten naar Kristiansand. We hebben er zin in en na de Kennismakingsdag in Doorn, het kan nu niet snel genoeg gaan naar 31 mei!

Actief sinds 18 April 2016