Zaterdag 25 juni 2016 - Reisverslag uit Namsos, Noorwegen van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Zaterdag 25 juni 2016 - Reisverslag uit Namsos, Noorwegen van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Zaterdag 25 juni 2016

Blijf op de hoogte en volg Gerda

25 Juni 2016 | Noorwegen, Namsos

De meesten vertrokken vanmorgen vroeg, want er is 1 overtocht te gaan, en ook nog een bezoek aan de Zalmtrap en museum en zalmrestaurant.
De meesten verheugden zich op de “ Zalm” in de plaats genaamd Grong, maar helaas…..toen Ton en Gerda daar arriveerden als eersten, parkeerterreinen leeg en er hing een papier, dat dit museum op 25 juni 2016 “ Stengt” was, dus gesloten!! Wegens de feestdagen rondom het begin van de zomertijd….
Heel jammer, we hadden ons er zo op verheugd, dan maar iets anders verzinnen, zoals als lunch een Elandkarbonaat eten op een terrasje…
Anderen zijn op tijd gebeld, dat het zalmmuseum dicht was, en zijn alternatief gereden of op een terrasje neergeplofd.
De mooie camping PlusCamp Namsos…aan de rivier de Namsos, naast het vliegveld, mooi weer, 24 graden met een fris windje.
Om 17.45 uur waren we compleet en we zaten op krukjes en stoelen voor een korte briefing in de zon, over de tijdsbesteding en mogelijkheden van morgen, zodra de zon achter de berg verdwijnt, zijn wij ook verdwenen in onze campers, want dan is het erg fris.

Gerda

Een mooie reis maken door Scandinavië, beginnend in Helsinki en via de Lofoten naar Kristiansand. We hebben er zin in en na de Kennismakingsdag in Doorn, het kan nu niet snel genoeg gaan naar 31 mei!

Actief sinds 18 April 2016