Woensdag 15 juni 2016 - Reisverslag uit Øyjorda, Noorwegen van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Woensdag 15 juni 2016 - Reisverslag uit Øyjorda, Noorwegen van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Woensdag 15 juni 2016

Blijf op de hoogte en volg Gerda

15 Juni 2016 | Noorwegen, Øyjorda

Vandaag laten we Zweden achter ons liggen, voor ons geeft dit land deze 2 dagen een koude en natte herinnering, maaaaar……..het gaat nu steeds beter worden, hopen we….
We rijden vandaag zo’n 170 kilometers en zo langzamerhand zien we de thermometer stijgen….over de Noorse grens heen, scheen de zon zelfs!
Prachtige vergezichten in de fjord, de brug in aanbouw naar Narvik (klaar in 2017), en de gedenktekens van de Duits-Noorse oorlog.
We arriveren op de eenvoudige camping in Øyjord met de besneeuwde bergen voor ons, mooi!
En…warempel, we worden om 22.00 uur door Margret geroepen…..in de hoogte, tussen 2 bomen door…een eland!!!!
We waren allen getuigen, helaas geen foto…..maar wie weet, het wordt niet donker vanavond en vannacht…..