Dinsdag 5 juli 2016 - Reisverslag uit Stathelle, Noorwegen van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Dinsdag 5 juli 2016 - Reisverslag uit Stathelle, Noorwegen van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Dinsdag 5 juli 2016

Blijf op de hoogte en volg Gerda

05 Juli 2016 | Noorwegen, Stathelle

Vandaag leidt de route naar de zuidelijke kust van Noorwegen. Camping Rognstrada te Stathelle gaat het worden.
We worden weer wakker in de stralende zon, en ieder vertrekt wanneer hij of zij zin heeft. De invulling van deze dag is divers, een museum, een staafkerk bekijken.....
De wegen hier zijn wat glooiender, met af en toe een berg of een tunnel, we kunnen hier en daar stoppen, om wat te bekijken, boodschappen te doen en ’s middags komen we langs de sluizen van Ulefoss en Vrangfoss. Een heel spektakel om te zien, wat een kracht heeft water!!
Leuk om de bootjes te zien zakken of stijgen……
We komen aan het eind van de middag op de mooie camping aan, en worden door de eigenaar op onze plek gezet. We konden nog lekker genieten van de lekkere temperatuur en tot 21.00 uur buiten zitten.

Gerda

Een mooie reis maken door Scandinavië, beginnend in Helsinki en via de Lofoten naar Kristiansand. We hebben er zin in en na de Kennismakingsdag in Doorn, het kan nu niet snel genoeg gaan naar 31 mei!

Actief sinds 18 April 2016