Maandag 4 juli 2016 - Reisverslag uit Rødberg, Noorwegen van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Maandag 4 juli 2016 - Reisverslag uit Rødberg, Noorwegen van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Maandag 4 juli 2016

Blijf op de hoogte en volg Gerda

05 Juli 2016 | Noorwegen, Rødberg

Wakker geworden van de zon, na de ochtendrituelen vertrekken de eersten al rond 08.30 uur.
Anderen deden rustig aan, we hebben de hele dag de tijd.
Er waren allerlei routes bedacht, maar vooral de route naar het Stegastein-uitkijkpunt was zeer mooi. En daarna was het ongelofelijk, hoe vaak er een verandering van omgeving te zien is.
We hebben ons best vermaakt, Katja en Titia gingen naar het spoortreintje Flåm-Myrdal…de moeite waard!!
We arriveerden op de Fjordgløtt Camping in Rødberg, met een Vlaamse eigenaar.
Het was regenachtig weer, en af en toe kwam de zon heel mooi op de bergen schijnen.
Het werd een rustige avond, waarbij de vogeltjes hun best deden een fluitconcert te geven…..

Gerda

Een mooie reis maken door Scandinavië, beginnend in Helsinki en via de Lofoten naar Kristiansand. We hebben er zin in en na de Kennismakingsdag in Doorn, het kan nu niet snel genoeg gaan naar 31 mei!

Actief sinds 18 April 2016