Woensdag 29 juni 2016 - Reisverslag uit Geiranger, Noorwegen van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Woensdag 29 juni 2016 - Reisverslag uit Geiranger, Noorwegen van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Woensdag 29 juni 2016

Blijf op de hoogte en volg Gerda

29 Juni 2016 | Noorwegen, Geiranger

Wat een cadeautje is deze dag voor ons allen geworden…….Prachtig weer…alles komt dan zo helder over!
Vandaag 2 keer met de veerboot mee, een adembenemende tocht over de Trollstigen, met uitkijkterrassen….
Daarna nog een spectaculaire stroomversnelling bij de Gudbrandsjuvet…en als klap op de vuurpijl, de afdaling in de Geirangerfjord, wat een uitzichten! De cruiseschepen liggen voor anker, de gasten lopen in het centrum van Geiranger, wat een mensenmassa! Zoveel mensen hebben we in de afgelopen dagen nog niet bij elkaar gezien….
Maar de cruiseschepen vertrekken ook weer en dan wordt het heel wat rustiger om ons heen.
We staan allen op de Geiranger camping…en naast ons een waterval, een landingsplek van de toeristische helikopter, dus wel wat commotie in onze omgeving.
We hebben een leuk laantje en leuke verhalen over deze dag……en ja hoor, de Pietje Bel van onze groep heeft weer wat uitgehaald, overal wil hij kijken hoever hij kan gaan, …..Henk ging weer van het pad af….en gelukkig kwam Piet, de bijna oudste van de groep, heeft hem gered!!

Gerda

Een mooie reis maken door Scandinavië, beginnend in Helsinki en via de Lofoten naar Kristiansand. We hebben er zin in en na de Kennismakingsdag in Doorn, het kan nu niet snel genoeg gaan naar 31 mei!

Actief sinds 18 April 2016