Dinsdag 28 juni 2016 - Reisverslag uit Molde, Noorwegen van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Dinsdag 28 juni 2016 - Reisverslag uit Molde, Noorwegen van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Dinsdag 28 juni 2016

Blijf op de hoogte en volg Gerda

28 Juni 2016 | Noorwegen, Molde

Noorwegen, het land van fjorden, bergen, bomen en oneindige vergezichten…..vandaag staat voor de liefhebbers de ATLANTERHAVSVEIEN, de Atlantische route op het programma.
De kustweg van Kristiansund naar Molde is de moeite waard!
De bruggen tussen de eilanden zijn zooooo hoog, daar moet een cruiseschip onderdoor kunnen varen….
Er waren wel 3 mogelijkheden om naar de volgende camping Kviltorp te rijden, voor ieder wat wils….Hoewel vertrokken in de regen, was het vandaag meer af en toe heerlijk zonneweer!
En warempel, bij aankomst op deze camping voor 1 nacht, begint de schoonmaakkoorts te woeden bij de eigenaren met de vuile campers. Lekker soppen en natuurlijk toeschouwers met goede adviezen!!
De camping ligt in de buurt van het vliegveld Molde, en we zien de vliegtuigjes vlak boven onze campers vliegen.
Om 18.00 uur een korte briefing over de route van morgen over de beroemde Trollstigen, naar het Geiranger Fjord, sjonge …wat gaat de tijd snel!!Het is een mooie avond en de deelnemers wandelen gezellig heen en weer, en maken menig babbeltje. Af en toe komt er een vliegtuig laag over, wel leuk om mee te maken!

Gerda

Een mooie reis maken door Scandinavië, beginnend in Helsinki en via de Lofoten naar Kristiansand. We hebben er zin in en na de Kennismakingsdag in Doorn, het kan nu niet snel genoeg gaan naar 31 mei!

Actief sinds 18 April 2016