Vrijdag 24 juni 2016 - Reisverslag uit Torget, Noorwegen van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Vrijdag 24 juni 2016 - Reisverslag uit Torget, Noorwegen van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Vrijdag 24 juni 2016

Blijf op de hoogte en volg Gerda

24 Juni 2016 | Noorwegen, Torget

Vannacht heeft het behoorlijk geregend, en vanmorgen was de wereld om ons heen erg mistig.
De meeste deelnemers vertrekken vroeg, we hebben een lange dag voor de boeg. Tegen de tijd, dat we de eerste pont bereikten, waren de wolken opgetrokken….
Gelukkig was het weer hierna voortreffelijk, wachten in de zon is geen straf.
De route is erg mooi, af en toe hebben we azuurblauwe zee, super om te zien!
Om 16.15 uur waren de eersten op Camping Torghatten en om 17.30 uur kwamen er een groepje van de boot, daarna is het wachten op de 5 laatsten. Jahoor, 18.30 uur zijn deze 5 ook gearriveerd.
Rond 20.00 uur gaan we wandelen voor de liefhebbers, naar het “ Gat” van Torghatten. We waren met 12 wandelaars, door het hoge gras en bloemenzee liepen we naar het " Gat" en Henk met hondje liepen er doorheen.
Lekker uitgewaaid en voldaan de campers in, welterusten!

Gerda

Een mooie reis maken door Scandinavië, beginnend in Helsinki en via de Lofoten naar Kristiansand. We hebben er zin in en na de Kennismakingsdag in Doorn, het kan nu niet snel genoeg gaan naar 31 mei!

Actief sinds 18 April 2016