Zaterdag 11 juni 2016 - Reisverslag uit Muonio, Finland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Zaterdag 11 juni 2016 - Reisverslag uit Muonio, Finland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Zaterdag 11 juni 2016

Blijf op de hoogte en volg Gerda

11 Juni 2016 | Finland, Muonio

Vandaag een korte route ( ongeveer 150 km.) naar Muonio, tegen de Zweedse grens. Onze laatste camping in Finland. Het is Camping Harriniva, een heel buitengebeuren, hotel, camping en vooral sportief centrum.
Wat bijzonder…dat Theo vanmorgen bij het verlaten van de camping rond 10.00 uur aangehouden werd door de politie en op alcohol getest werd!! Gelukkig mocht hij doorrijden….
Het was heerlijk weer, en er zijn deelnemers alternatief gaan rijden, het wintersportgebied voorbij Kittilä…leuk hoor, eigen initiatieven, en het was een prachtige route!
De camping ligt aan de rivier Muonionjoki, en aan de overkant zien we Zweden liggen.
Zo rond half zes waren de deelnemers op de camping, en om zes uur hielden we een korte briefing, want morgen hebben we enkele activiteiten gepland, geheel naar vrije keuze.
We zien uit naar het wegvaren van 8 deelnemers, zij gaan RAFTEN!
4 vrouwen, en 4 mannen, we gaan het zien!j

Gerda

Een mooie reis maken door Scandinavië, beginnend in Helsinki en via de Lofoten naar Kristiansand. We hebben er zin in en na de Kennismakingsdag in Doorn, het kan nu niet snel genoeg gaan naar 31 mei!

Actief sinds 18 April 2016