Vrijdag 3 juni 2016 - Reisverslag uit Punkaharju, Finland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Vrijdag 3 juni 2016 - Reisverslag uit Punkaharju, Finland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Vrijdag 3 juni 2016

Blijf op de hoogte en volg Gerda

03 Juni 2016 | Finland, Punkaharju

Oke, we gaan de lange route tegemoet, als eersten vertrekken Ton en Gerda om half negen, vandaag de langste route van de reis.
Door het mooie rustige 1000-merengebied, een oase van zuurstof en mooie uitzichten.
De een na de andere arriveert en rond 17.30 uur zijn we compleet, iedereen heeft een plekje op de mooie camping. Het regent behoorlijk, Theo wil een briefing houden, en we hebben een plekje in een BBQ-tent, heel knus allemaal.
Daarna ging iedereen aan een maaltijd, in de camper, of lekker druk in het restaurant met de motorlui een pizza eten, of even verder lopen en bij het wegrestaurant een uitstekende maaltijd opgediend krijgen.. Er is voor vanavond 1 verstoring, hopelijk niet te erg, er wordt hier een HONDA-motor-meeting gehouden in het restaurant. Maar….., het is van 22.00-02.00 uur muziek, ze doen hun best maar, wij sluiten onze oogjes….

Gerda

Een mooie reis maken door Scandinavië, beginnend in Helsinki en via de Lofoten naar Kristiansand. We hebben er zin in en na de Kennismakingsdag in Doorn, het kan nu niet snel genoeg gaan naar 31 mei!

Actief sinds 18 April 2016